loading...
قالب وبلاگ|دانلود نرم افزار|دانلود انیمیشن|دانلود سریال
آخرین ارسال های انجمن
پژمان بازدید : 62 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

DivX Plus

DivX Plus 9.1.2 Build 1.9.1.2 نرم افزار پلیر قدرتمند فرمت های پر طرفدار Divx می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید نسل جدید فرمت های دایوکس را اجرا و مشاهده نمائید. این نرم افزار با پشتیبانی ازفرمت های مختلف از جمله DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 بهترین کیفیت نمایش را به شما به ارمغان می اورد. با نصب این نرم افزار این فرمت های در مدیا پلیر شما نیز به راحتی اجرا خواهند شد و شما برای اجرا این فمرت ها دیگر نیاز به کدک ها نرم افزاری ندارید! H.264 یک تکنولوژی جدید و در واقع یک انقلاب در کیفیت های ویدیو ها به شمار می رود ، با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بهراحتی این استاندارد را اجرا نموده و یک سینمای واقعی را در کامپیوتر خود تجربه نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان رایت فیلم های در فرمت دایوکس بر روی دیسک ، امکان اجرای زیر نویس ، پشتیبانی از فرمت های صوتی از جمله AAC و MP3 ، امکان تبدیل فرمت های مختلف از جمله HD به DivX میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

پژمان بازدید : 99 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum

HiDownload Platinum 8.15 , نرم افزاری قدرتمند جهت مدیریت و دانلود از سایت ها و FTP می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا فایل های خود را بصورت تکی ، دسته ای با سرعت بالا دریافت نمائید. این نرم افزار با پشتیبانی از برنامه های چند رسانه ای و پروتکل های RTSP امکان دانلود فیلم، موسیقی و ضبط ویدئو و صدا، ضبط رادیو از اینترنت را برای شما عزیزان فراهم می نماید. شما میتوانید با ساتفاده از این نرم افزار دانلود های خود را زمان بنید کرده و در زمان بندی مناس دانلود شروع و زمان مشخص شده دانلود قطع شود و همچنین میتوانید تنظیمات را طوری انجام دهید تا بعد از اتمام و یا قطع دانلود سیستم به طور خودکار Shutdown شود. همچنین از قابلیت های ویژه این نرم افزار میتوان به قابلیت و امکان جستجوی آهنگ های مورد علاقه با فرمت MP3 اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده این نرم افزار قدرت افزایش سرعت تا 500 برابر را دارا می باشد.

 
پژمان بازدید : 38 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

DVDFab Passkey

DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری میباشد. اغلب دی وی دی های Blu-ray دارای قفل های امنیتی می باشند . این نرم افزار به اسانی انها را از قفل در اورده و اماده استفاده اسان شما می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

پژمان بازدید : 54 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

پژمان بازدید : 37 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
K-Lite Codec Pack

K-Lite Codec Pack مجموعه ای برگزیده ازفیلترهای DirectShow و کدکهای VFW/ACM و ابزارهای مفید برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری می باشد. کدک ها و فیلترهای DirectShow به منظور انکد و دیکد نمودن (پخش) فرمتهای صوتی و تصویری مورد نیاز می باشند. این نرم افزار با واسطی گرافیکی کاربرپسند طراحی شده است تا این امکان را برای ما فراهم نماید تا تمامی فایلهای فیلم و صوتی خود را بتوانید بسادگی وبا کیفیت عالی پخش نمایید. با استفاده از K-Lite Codec Pack قادر خوایهد بود تا تمامی انواع فرمتهای صوتی و ویدئویی معروف خود را پخش نموده و حتی فرمتهایی را که کمتر شناخته شده و رایج می باشند را نیز به سادگی پخش نمایید.

پژمان بازدید : 71 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
مدیریت و افزایش سرعت دانلود با نرم افزار رایگان Orbit Downloader v4.0.0.2

 

نرم افزاری را برايتان آماده کرده ايم که در زمينه مديريت دانلود فايل از اينترنت به شما کمک ميکند. نرم افزارOrbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مديريت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.
پژمان بازدید : 126 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
دیدن وبکم بدون اجازه افراد در چت روم ها با نرم افزار Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208
| نسخه جدید Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم افزاری فوق با نام Camfrog برنامه جالبی میباشد که شما با نرم افزار فوق میتوانید وب کم های موجود در چت روم را بدون اطلاع صاحب وبکم مشاهده کنید , در واقع در چت روم شما با اجازه صاحب وبکم میتوانید او را مشاهده کنید , اما نرم افزار فوق به شما این اجازه را میدهد که خودتان اینکار را انجام دهید , پس از دانلود و در زمان نصب باید یک یوزر و پسورد برای خودتان انتخاب کنید و یک شهر را هم انتخاب کنید تا عمل نصب انجام شود .این برنامه به شما امکان چت دیداری ، شنیداری با چندین کاربر را به طور همزمان به شما میدهد به طوری که یک کاربر با ایجاد یک سرور مرکزی میتواند یک ویدئو کنفرانس بین تمامی کابران آنلاین ایجاد کند . کاربران همچنین میتوانند دایرکتوری عکس موجود در سایت برنامه را برای پیدا کردن فردی جهت چت کردن جستجو نمایند. این برنامه با اغلب فایروالها و روتر ها بدون مشکل کار میکند.
پژمان بازدید : 26 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.1241

 

 
البته ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پاتوق یو دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ 360 درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!
پژمان بازدید : 39 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
Babylon Pro 8.0.6 - r3
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .
پژمان بازدید : 88 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
Internet Download Manager
 
Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.
پژمان بازدید : 40 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

 

 

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

پژمان بازدید : 43 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.1 Final
برای این ساعت در سایت تمپ باکس نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 22.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
پژمان بازدید : 41 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اطلاع از آپدیت سایت های محبوبتان توسط WebSite Watcher 12.0 Final

WebSite Watcher نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند ؛ خواه این صفحه استاتیک باشد و خواه دینامیک 

پژمان بازدید : 44 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

پژمان بازدید : 137 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

پژمان بازدید : 34 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Flash Player پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287

پژمان بازدید : 60 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

 

Bazaar 3.2.1 نسخه جدید نرم افزار بازار Bazar 4.0.1   اندروید

پژمان بازدید : 35 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

پژمان بازدید : 143 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16.2 Final

پژمان بازدید : 119 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

Beauty Camera نرم افزاری بسیار مفید و جذاب ویرایش تصاویر در گوشی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های درون گوشی به خصوص عکس های دوربین را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید ، ابزارهای متنوع و کاربردی بسیار زیادی در آن قرار دارد که به واسطه ی آن قادر خواهید بود ویرایش های بسیار جذابی را بر روی عکس ها اعمال کنید.

 

Beauty Camera آرایش چهره ها توسط Beauty Camera 1.36   اندروید

پژمان بازدید : 36 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

ابزاری قدرتمند در زمینه ایجاد ، ویرایش ، ترمیم ، چاپ و دستکاری تصاویر دیجیتالی شما می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای حرفه ای و قدرتمند می باشد. توسط این برنامه می توانید برای عکس هایتان پس زمینه هایی از گل و اقیانوس و … قرار دهید و عکس ها را در فریم های مختلف قرار دهید و تصاویر اصلاح شده را چاپ نمایید.

 

Plato Photo Booth ویرایش تصاویر دیجیتالی با Plato Photo Booth 12.05.01

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 1,131
  • بازدید سال : 5,042
  • بازدید کلی : 30,717