loading...
قالب وبلاگ|دانلود نرم افزار|دانلود انیمیشن|دانلود سریال
آخرین ارسال های انجمن
پژمان بازدید : 51 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
آشنای محبوب 2
 دیگر احتیاجی به فراگیری زبان انگلیسی نیست!

با نصب نرم افزار مترجم سخنگوی پاسارگاد به راحتی و با زدن یک دکمه

با طرف مقابل غیرهمزبان خود صحبت کنید.


مترجم هوشمند کلمات و جملات انگلیسی به فارسی و بالعکس

قابلیت ترجمه چندین جمله پشت سر هم

قابلیت ترجمه صحیح از نظر گرامری و دستوری
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 15.000 تـومان

  

پژمان بازدید : 57 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
تیشرت love
طرحی که پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتکاری می باشد که با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور آماده گردیده است. قابل ذکر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی کرده ایم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی کوچک در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

انتخاب طرح و انتخاب سایز در هنگام تکمیل فرم خرید
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 26000 تـومان

  

پژمان بازدید : 44 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (3)

The Ilusionauts BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Ilusionauts cover دانلود انیمیشن The Ilusionauts 2012

 

نام انیمیشن: The Ilusionauts

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

حجم: ۵۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بر خلاف عادت، همه چیز در فرانسه به هم ریخته است. تمام شخصیت های قهرمان داستان های ژول ورن بدون اینکه مطلع باشند دست به خرابکاری زده اند. تمامی این موضوع به خاطر رئیس جمهور جدید فرانسه و وزیر فرهنگ و هنر می باشد که دست به ویرایش داستان های ژول ورن زده اند و …

پژمان بازدید : 76 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند. برای قابلیت های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 

WYSIWYG Web Builder 9 طراحی آسان صفحات وب توسط WYSIWYG Web Builder 9.0.3

پژمان بازدید : 66 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

این ۴۰ موسیقی توسط گروه Pianissimo Brothers با پیانو نواخته شده اند که برای آرامش اعصاب و همچنین مدیتیشن بسیار مناسب هستند به طوری که هیچ وقت از گوش کردن آن ها خسته نمی شوید . تمام این ۴۰ آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Songs for Relaxation مجموعه 40 موسیقی آرام بخش پیانو Piano Songs For Relaxation

پژمان بازدید : 46 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Handy Note یک ابزار کامل برای نوت‌برداری است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن Note پیشفرض موبایل شما باشد. در این نرم‌افزار شما می‌توانید با ابزارهای گوناگونی داده را ثبت کنید، تایپ، نوشتن، استفاده از سمبل‌ها، کشیدن اشکال هندسی و یا اضافه کردن عکس هرجایی از نوشته از قابلیت‌های اصلی این برنامه است. نوشته‌ها دارای تم‌های متفاوتی هستند و می‌توانید نوع کاغذ و شکل اصلی آن را انتخاب کنید. برنامه دارای بیش از ۲۰ نوع کاغذ و استیل جداگانه برای دسته‌بندی‌های متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

handy note pro android نوت برداری حرفه‌ای با Handy Note Pro 6.4   اندروید

پژمان بازدید : 71 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۳۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S10 مجموعه 130 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

پژمان بازدید : 66 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Justice League Season 1  720p  Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با لینک مستقیم و کیفیت ۷۲۰ پیکسل

قسمت های ۱ تا ۱۳ با زیرنویس فارسی قرار گرفت

 

Justice League دانلود فصل اول انیمیشن لیگ عدالت – Justice League 2001 Season 1

 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، هیجان انگیز ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۰۱ – ۲۰۰۶

تعداد فصل : ۵ فصل کامل پخش شده 

مدت زمان :  - هر قسمت ۲۲ دقیقه 

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۸٫۴/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد 

IMDB ، Wikipedia

 

این بار سایت دانلودها افتخار دارد بعد از درخواست های مکرر کاربران عزیز  انیمیشن فوق العاده جذاب و پرطرفدار Justice League را با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل و لینک مستقیم از سرور سایت به همه شما عزیزان تقدیم کند ، این انیمیشن توسط کمپانی برادران وارنر در ۵ فصل تهیه شده است ، شخصیت های دوست داشتنی سوپر من ، بت من ، گرین لنترن ، فلش ، و سایر ابر قهرمانانی که می شناسید از شخصیت های این کارتون می باشند . در فصل اول  شاهد چگونگی تشکیل لیگ عدالت خواهیم بود و البته قهرمانان داستان می بایست با شروران و بیگانگان بی شماری در این فصل مقابله نیز نمایند . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن فوق العاده جذاب رو دریافت و مشاهده نمایید .

پژمان بازدید : 53 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

 

پژمان بازدید : 126 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  21 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
زیرنویس فارسی قسمت ۲۰ در ادامه مطلب قرار گرفت
 
The looney tunes show s02 cover دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011
 
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷٫۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، زیرنویس از تیم ترجمه ۹Movie 
 
خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … . هم اکنون می توانید مجموعه دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب و خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید . زیرنویس فارسی به زودی برای انیمیشن آماده خواهد شد .
پژمان بازدید : 91 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

Dragons: Riders of Berk WebRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|مجموعه اول، شامل قسمت های ۱ الی ۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

dragons riders of berk cover دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن اژدها سواران   Dragons: Riders of Berk 2012

 

نام انیمیشن: Dragons: Riders of Berk – اژدها سواران

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: اژدهایان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

پژمان بازدید : 62 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

DivX Plus

DivX Plus 9.1.2 Build 1.9.1.2 نرم افزار پلیر قدرتمند فرمت های پر طرفدار Divx می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید نسل جدید فرمت های دایوکس را اجرا و مشاهده نمائید. این نرم افزار با پشتیبانی ازفرمت های مختلف از جمله DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 بهترین کیفیت نمایش را به شما به ارمغان می اورد. با نصب این نرم افزار این فرمت های در مدیا پلیر شما نیز به راحتی اجرا خواهند شد و شما برای اجرا این فمرت ها دیگر نیاز به کدک ها نرم افزاری ندارید! H.264 یک تکنولوژی جدید و در واقع یک انقلاب در کیفیت های ویدیو ها به شمار می رود ، با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید بهراحتی این استاندارد را اجرا نموده و یک سینمای واقعی را در کامپیوتر خود تجربه نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان رایت فیلم های در فرمت دایوکس بر روی دیسک ، امکان اجرای زیر نویس ، پشتیبانی از فرمت های صوتی از جمله AAC و MP3 ، امکان تبدیل فرمت های مختلف از جمله HD به DivX میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

پژمان بازدید : 99 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum

HiDownload Platinum 8.15 , نرم افزاری قدرتمند جهت مدیریت و دانلود از سایت ها و FTP می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا فایل های خود را بصورت تکی ، دسته ای با سرعت بالا دریافت نمائید. این نرم افزار با پشتیبانی از برنامه های چند رسانه ای و پروتکل های RTSP امکان دانلود فیلم، موسیقی و ضبط ویدئو و صدا، ضبط رادیو از اینترنت را برای شما عزیزان فراهم می نماید. شما میتوانید با ساتفاده از این نرم افزار دانلود های خود را زمان بنید کرده و در زمان بندی مناس دانلود شروع و زمان مشخص شده دانلود قطع شود و همچنین میتوانید تنظیمات را طوری انجام دهید تا بعد از اتمام و یا قطع دانلود سیستم به طور خودکار Shutdown شود. همچنین از قابلیت های ویژه این نرم افزار میتوان به قابلیت و امکان جستجوی آهنگ های مورد علاقه با فرمت MP3 اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده این نرم افزار قدرت افزایش سرعت تا 500 برابر را دارا می باشد.

 
پژمان بازدید : 38 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

DVDFab Passkey

DVDFab Passkey 8.1.0.1 نرم افزاری کم حجم و حرفه ای جهت شکستن قفل دی وی دی ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به اسانی دی وی دی ها قفل دار را به آسانی شکیته و انها را کپی و یا مشاهده نمائید. شما به اسانی و تنها در چند ثانیه میتوانید تمام محدودیت های گذاشت هشده بر روی دی وی دی هارا رد نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان رفع محدودیت های دی وی دی های بلوری میباشد. اغلب دی وی دی های Blu-ray دارای قفل های امنیتی می باشند . این نرم افزار به اسانی انها را از قفل در اورده و اماده استفاده اسان شما می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

پژمان بازدید : 59 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

 

نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام "کاپر کنیِن" می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی "توربو" او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش "جیم" آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام "مایلز درِد" جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام "استیل"، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام "فرِس"، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی "استیل" وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

پژمان بازدید : 63 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت شانزدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

پژمان بازدید : 68 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Joe Danger 2 عنوان یک بازی آرکید سراسر هیجان می باشد که پس از موفقیت هایی در Xbox برای کامپیوتر نیز منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک بدلکار به نام جو هستید که در پی شکستن رکوردهای مختلف می باشد و در مکان های مختلف دنیا به مسابقه می پردازد . این مسیرها سرشار از موانع سخت و خطرناک هستند که برای عبور از آن ها می بایست حرکات های نمایشی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

Joe Danger 2 The Movie دانلود بازی Joe Danger 2: The Movie برای PC

پژمان بازدید : 55 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

پژمان بازدید : 67 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

پژمان بازدید : 82 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Black Intellect 2 TVRip (2013) Mkv

|اتمام مجموعه|

 

Black Intellect S02 cover دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه 2

 

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …

پژمان بازدید : 78 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

Scooby Doo Stage Fright (2013) 720p WEB-DL Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Scooby Doo Stage Fright دانلود انیمیشن اسکوبی دو Scooby Doo Stage Fright 2013

 

نام انیمیشن: Scooby Doo Stage Fright

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۶۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p WEB-DL

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: اسکوبی دو و Shaggy برای نشان دادن استعداد خود وارد یک برنامه تلویزیونی در شیکاگو می شوند که از شانس بد آن ها ، آنجا توسط فردی بدجنس اداره می شود . حال آن به دنبال سرنخ و کشف راز این فرد خرابکار هستند …

 

پژمان بازدید : 54 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

پژمان بازدید : 481 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Ninja SMS یک ابزار بسیار کارآمد برای کسانی است که دوست دارند بدون خارج شدن از یک اپلیکیشن و رفتن به قسمت مسیج‌ها، جواب یک SMS را بدهند! در حالت عادی مثلاً‌ اگر در حال بازی کردن باشید و یک SMS برای شما بیاید برای پاسخ دادن به‌ آن باید از بازی خارج شوید و در قسمت مربوط به پیام‌ها، جواب اس‌ام‌اس را بدهید. ولی Ninja SMS به‌شما کمک می‌کند تا در هر محیطی که هستید بدون نیاز به خروج از آن محیط، به‌راحتی جواب اس‌ام‌اس‌ها را بدهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

ninja sms android ارسال SMS سریع با Ninja SMS 1.5.1   اندروید

پژمان بازدید : 48 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما ترفندها و راهکارهای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل آموزش داده میشود . بهینه‌سازی موتور جستجو که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

SEO for Web Designers فیلم آموزشی سئو برای طراحان SEO for Web Designers

پژمان بازدید : 46 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ , ۲۳ و ۲۴ در ادامه همین مطلب قرار گرفت 

kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
پژمان بازدید : 61 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

A Turtle's Tale 2: Sammy's Escape from Paradise BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Sammy 2 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن سامی 2   A Turtles Tale 2 2012

 

نام انیمیشن: Sammy's Escape from Paradise – سامی ۲

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۶۶۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: سامی و ری، دو دوست صمیمی در حال خوش گذرانی در آب های دریایی و سواحل شنی هستند. ناگهان، یک دزد خرابکار وارد می شود و آن ها را با خود می برد تا در نمایشگاه آبی خود نمایش دهد و …

پژمان بازدید : 56 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Black Intellect 2 TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۲۵ به پست اضافه شد|

 

Black Intellect S02 cover دانلود سریال تلویزیونی هوش سیاه 2

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …

پژمان بازدید : 94 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Deadpool مزدور قدرتمند
|نسخه ی FAiRLIGHT|

نام بازی: Deadpool
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : N/A
حمایت توسط : High Moon Studios
درجه بندی سنی : ESRI M
قابلیت آنلاین:دارد
بعد از موفقیت چشم گیر و خیره کننده سری بازی های Batman که یکی از قهرمان های محبوب کمپانی DC به حساب می آید، به نظر می رسد که کمپانی Marvel نیز می خواهد کیفیت بازی هایی که از روی ابرقهرمان هایش ساخته می شوند را بالا ببرد تا بتواند با شوالیه تاریکی رقابت کند. یکی از این قهرمان های Marvel که قرار است به تازگی راهی دنیای بازی های کامیپوتری شود، Deadpool است.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
پژمان بازدید : 46 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دفاع اسباب بازی ها 2 - Toy Defense 2

در این پست با یک بازی استراتژیک دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. Toy Defense 2 دساتنی است که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و شما باید با تبحر و استفاده از نیروها جلوی ورود دشمن را به خاک خود بگیرید. در این بازی شما باید با برجهای بلند و ساخت و گسترش انها جلوی دشمن بایستید. در جه سختی این بازی به 2 سطح میباشد. که میتوانید به انتخاب یکی از آنها را برگزینید همچنین این بازی در 3 دنیای مختلف میباشد.

پژمان بازدید : 49 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Sparkle 2 - برای کامپیوتر

احتمالا شما هم با بازی اعتیاد آور لوکسر آشنایی دارید. Sparkle 2 نیز بازی از همین دسته میباشد و در سبک Loxur در سال 2013 روانه بازار شده است.در این بازی ردیفهای مختلف از رنگ های مختلف توپها به سمت شما حرکت می کنند و شما باید با شلیک توپ همرنگ اهنهعا را منفجر کنید. با پیشرفت در بازی شما سلاح های مختلفی بدست می اوردی که هر چه سریع تر میتوانید توپ ها را از بین ببرید. این نسخه نسبت به نسخه قبلی از گرافیک بالاتری برخوردار است همچنین گیم پلی بازی به کلی دچار تغییر شده است.

پژمان بازدید : 57 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

hd panorama android عکاسی پانوراما با HD Panorama+ 2.13   اندروید

پژمان بازدید : 29 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

پژمان بازدید : 32 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

پژمان بازدید : 53 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید و متفاوت پرندگان خشمگین - Angry Birds Star Wars v1.1.0

 

داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

پژمان بازدید : 37 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
K-Lite Codec Pack

K-Lite Codec Pack مجموعه ای برگزیده ازفیلترهای DirectShow و کدکهای VFW/ACM و ابزارهای مفید برای پخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری می باشد. کدک ها و فیلترهای DirectShow به منظور انکد و دیکد نمودن (پخش) فرمتهای صوتی و تصویری مورد نیاز می باشند. این نرم افزار با واسطی گرافیکی کاربرپسند طراحی شده است تا این امکان را برای ما فراهم نماید تا تمامی فایلهای فیلم و صوتی خود را بتوانید بسادگی وبا کیفیت عالی پخش نمایید. با استفاده از K-Lite Codec Pack قادر خوایهد بود تا تمامی انواع فرمتهای صوتی و ویدئویی معروف خود را پخش نموده و حتی فرمتهایی را که کمتر شناخته شده و رایج می باشند را نیز به سادگی پخش نمایید.

پژمان بازدید : 71 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
مدیریت و افزایش سرعت دانلود با نرم افزار رایگان Orbit Downloader v4.0.0.2

 

نرم افزاری را برايتان آماده کرده ايم که در زمينه مديريت دانلود فايل از اينترنت به شما کمک ميکند. نرم افزارOrbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مديريت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.
پژمان بازدید : 61 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 100 پس زمینه با کیفیت HD و زیبا - Incredible Mixed Wallpapers

دسکتاپ کامپیوتر اولین مکنی است که بعد از روشن کردن کامپیوتر آن را مشاده میکنید و به اسلاح مانند نمای خانه شما میباشد که ههر چه زیباتر باشد بدون تردید روحیه شما را نیز تغییر میدهد در همین راستا در این پست مجموعه 100 پس زمینه زیبا و متنوع را برای شما اماده دانلود کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×1200 تا ۲۵۶۰×1600 آماده شده اند .

پژمان بازدید : 34 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 WebRip (2013) Mkv

قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت

 

legends of awesomeness season 3 cover دانلود فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار    Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 – فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

پژمان بازدید : 126 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
دیدن وبکم بدون اجازه افراد در چت روم ها با نرم افزار Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208
| نسخه جدید Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم افزاری فوق با نام Camfrog برنامه جالبی میباشد که شما با نرم افزار فوق میتوانید وب کم های موجود در چت روم را بدون اطلاع صاحب وبکم مشاهده کنید , در واقع در چت روم شما با اجازه صاحب وبکم میتوانید او را مشاهده کنید , اما نرم افزار فوق به شما این اجازه را میدهد که خودتان اینکار را انجام دهید , پس از دانلود و در زمان نصب باید یک یوزر و پسورد برای خودتان انتخاب کنید و یک شهر را هم انتخاب کنید تا عمل نصب انجام شود .این برنامه به شما امکان چت دیداری ، شنیداری با چندین کاربر را به طور همزمان به شما میدهد به طوری که یک کاربر با ایجاد یک سرور مرکزی میتواند یک ویدئو کنفرانس بین تمامی کابران آنلاین ایجاد کند . کاربران همچنین میتوانند دایرکتوری عکس موجود در سایت برنامه را برای پیدا کردن فردی جهت چت کردن جستجو نمایند. این برنامه با اغلب فایروالها و روتر ها بدون مشکل کار میکند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 1,106
  • بازدید سال : 5,017
  • بازدید کلی : 30,692